niedziela, 3 lutego 2013

The Versatile Blogger

co powinien zrobić nominowany:

- podziękować nominującemu na jego blogu, 
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie,

- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie, 
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują, 
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.



No więc po kolei.. ;)
Dziękuję Jestę Sufitę za nominację na jej blogu ;***

A teraz fakty, tak?
No więc macie:
-jestem leniem
-trochę gotuję
-przed snem wymyślam głupie historie, które mam zamiar użyć w opowiadaniu, ale do rana już ich nie pamiętam -.-
-kocham mandarynki
-jaram się Stefanem z Pamiętników Wampirów *______*
-uwielbiam serial SUPERNATURAL
-nienawidzę zimy

I mam wybrać kolejne 10 blogów? ;o
Toż to niemożliwe! 
-blog Loney
-blog belli i underdeveloped
-blog Jestę Sufitę
-blog Sierr

Przepraszam, jeśli kogoś uraziłam, nie nominując go, ale na drugim blogu więcej osób nominowałam ;)

2 komentarze:

  1. Nominacja ^^ http://let-me-kiss-you-jay.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger-avard.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię ;)
    http://opowiadanie-o-the-wanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń